Često postavljana pitanja
Koju garanciju nudite?
Ako budete kupovali u našoj internet trgovini, sigurno će vam se svidjeti naša prodajna politika.
Imate pravo na povrat robe unutar 14 dana od primitka a nakon toga roka imate pravo na trogodišnju garanciju.
Za vrijeme garantnog roka imate na raspolaganju naš servis. U slučaju da artikal nije moguće popraviti šaljemo novi.
Kako mogu vratiti svoju narudžbu?
Unutar 14 dana od primitka proizvoda možete zatražiti zamjenu proizvoda ili povrat sredstava.
Ukoliko želite vratiti proizvod, koji niste koristili i u orginalnoj je ambalaži, to možete učiniti unutar 14 dana od primitka. Ispunite reklamacijski obrazac na linku te artikal vratitie u sabirni centar u Zagrebu.
Adresa je navedena u reklamacijskom obrazcu. Artikal je potrebno adekvatno zapakirati a povrat sredstava ćemo izvršiti u roku 14 dana od zaprimanja robe u sabirnom centru. Kupac snositi izravne troškove povrata robe u sabirni centar ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Isporučen mi je samo dio narudžbe
U slučaju da ste dobili samo dio svoje narudžbe, prvo provjerite link za praćenje pošiljke. Status pošiljke se kontinuirano ažurira, a pojedinačne stavke narudžbe mogu se isporučiti u više različitih paketa. U slučaju da ste dobili sve pakete a nedostaje dio narudžbe obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.
Ako vam nedostaju neki dijelovi proizvoda, prvo temeljito provjerite kutiju i stiropol - neki su dijelovi obično pričvršćeni na bočnu stranu kutije ili na dnu. Ako ih ne možete pronaći, kontaktirajte našu službu za korisnike. Rado će vam pomoći.
Isporučen mi je pogrešan proizvod
U slučaju da vam je isporučen pogrešan proizvod želimo vam se u prvom redu ispričati.
Molimo vas kontaktirajte našu korisničku podršku kako bi ispravili pogrešku te kako bi pokrenuli postupak slanja ispravnog proizvoda.
Isporučen mi je oštećen proizvod
Prilikom isporuke pošiljke, uvijek temeljito provjerite paket i proizvod. Ako utvrdite da su kutija ili proizvod oštećeni tijekom prijevoza, slijedite ove korake:
Fotografirajte oštećenje paketa (izvana, te ispune iznutra) i oštećenje proizvoda. Problem morate prijaviti najkasnije u roku od 48 sati od primitka pošiljke. Trebati će vam broj narudžbe (možete ga pronaći na paketu ili na računu) i foto dokumentacija za prigovor. Također ispunite reklamaciju ovdje. Nakon toga ćemo vas kontaktirati.
Ako niste sigurni kako prijaviti reklamaciju, obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.
Kada ćete mi vratiti novce za otkazanu/reklamiranu narudžbu?
Sredstva će biti dostupna na vašem računu u roku od cca 14 radnih dana od odobrenja vašeg zahtjeva za povrat robe.
Kada ćete zaprimiti proizvod koji sam vratio?
Provjerite u dostavnoj službi/pošti status poslane pošiljke. Vraćenu robu obično primamo u sabirnom centru u Zagrebu u roku od 2-3 radna dana, a cjelokupni postupak povratka robe ćemo obraditi u roku od 7 do 10 dana.
Nisam dobio potvrdu reklamacije / povrata robe
Ako ste registrirali povrat robe putem reklamacijskog rormulara na stranici a niste dobili nikakvu potvrdu putem maila, molimo prekontrolirajte još jednom vašu e-poštu te SPAM. Ako zaista niste zaprimili nasš mail molimo vas da kontaktirajte našu službu za korisnike. Rado će vam pomoći.
Želim promjeniti svoju reklamaciju / povrat robe
Ako želite promijeniti reklamaciju i želite robu vratiti, kontaktirajte našu službu za korisnike. Rado će vam pomoći.
Želim da preuzmete artikal koji reklamiram/ vraćam
Artikle koji su isporučeni oštećeni ili nefunkcionalni preuzimamo o našem trosku. U tom slučaju molimo vas kontaktirajte našu korisničku podršku. Rado će vam pomoći. Ako kupac vraća funkcionalan artikal tada ga šalje u naš sabirni centar u Zagrebu o svom trošku.
Mogu li promjeniti proizvod u svojoj narudžbi za neki drugi?
Ako želite promijeniti naručeni artikal a vaša narudžba još nije poslana molimo vas kontaktirajte našu službu za korisnike. Rado će vam pomoći.
Tko plaća troškove prilikom povrata robe / reklamacije robe?
Artikle koji su isporučeni oštećeni ili nefunkcionalni preuzimamo o našem trosku. U tom slučaju molimo vas kontaktirajte našu korisničku podršku. Rado će vam pomoći. Sve proizvode koji se šalju u centralni sevis u Slovačku šaljemo iz sabirnog centra u Zagrebu o našem trošku. Također ih o našem trošku šaljemo iz servisa natrag kupcu. Kupac koji koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora snositi izravne troškove povrata robe u sabirni centar u Zagrebu.
Otkazivanje narudžbe
Ako narudžba još nije poslana, narudžbu je moguće otkazati. U tom slučaju molimo vas kontaktirajte našu korisničku podršku.
Napomena: Svi zahtjevi za otkazivanje poslani e-mailom imaju najmanje 24 sata za odgovor. Budući da se većina narudžbi obično šalje iz skladišta u roku od 24 sata od primitka uplate, ako želite da otkažemo vašu narudžbu ili ako imate problema s otkazivanjem vaše narudžbe, preporučujemo da nas kontaktirate telefonom kako biste otkazali narudžbu.
Ako je paket već na putu i na linku za praćenje pošiljke vidite podatke o slanju i praćenju, narudžbu više nije moguće otkazati.
U tom slučaju preporučujemo da pošiljku odbijete prilikom isporuke.
Moja narudžba je bila stornirana
Ako ste obaviješteni da je vaša narudžba otkazana, to je iz logističkih razloga. U trenutku obrade narudžbe proizvod više nije bio dostupan.
Obično će naš sustav odmah ukloniti sa stranice sve proizvode koji nisu dostupni. Međutim u rijetkim slučajevima sustav se ne ažurira dovoljno brzo, te neki proizvodi ostaju na stranici nekoliko sati iako nisu dostupni na skladištu.
Da bi Vam uštedjeli dodatne komplikacije, vaša je narudžba automatski otkazana. Ukoliko je narudžba plaćena novci ce biti automatski vraćeni.