Kontakt
Reklamacija/Kraj ugovora
Reklamacija/Kraj ugovora
Korištenjem našeg on-line obrasca lako možete registrirati svoj zahtjev za vraćanjem vaše narudžbe. Samo kliknite gumb Povratni alat gdje ćete pronaći sve potrebne informacije.

Isporučen vam je oštećeni proizvod?
OŠTEĆENI PAKET
Ukoliko uočite oštećenje paketa, potpišite preuzimanje paketa s napomenom "Primljeno s rezervom"! Nasljedno kontaktirajte reklamacijsko odjeljenje dostavne službe (kontakt je naveden niže), koje će vam pomoći s realizacijom reklamacije. Kao identifikacijski broj pripremite broj Vaše pošiljke, koji možete pronaći na naljepnici paketa ili prijavom ovdje: metaapp
OŠTEĆENI PROIZVOD
Ako paket ne pokazuje znakove oštećenja, ali nakon raspakiranja uočite oštećenje proizvoda, imate 48 sati za prijavu štete dostavnoj službi ili izravno electronic-staru. Nakon isteka roka od 48 sati, ne prihvaćamo ovu vrstu reklamacije. Hvala na razumijevanju.
KONTAKT DOSTAVNE SLUŽBE
Overseas Express
Overseas Express
+385 1 3454 555
info@overseas.hr
Pomoć
Za više informacija posjetite našu kategoriju s pitanjima i odgovorima.
FAQTelefon
Vrlo rado ćemo Vam pomoći
01 775 71 47*
Ponedjeljak - Petak od 8:00 do 18:00
*Cijena poziva je određena cjenom poziva Vašeg operatora prema fiksnim linijama.