Košarica
Vaša košara je prazna

Kontakt

Reklamacija/Kraj ugovora

Reklamacija/Kraj ugovora

Korištenjem našeg on-line obrasca lako možete registrirati svoj zahtjev za vraćanjem vaše narudžbe. Samo kliknite gumb Povratni alat gdje ćete pronaći sve potrebne informacije.

Reklamacijski obrazac

Isporučen vam je oštećeni proizvod?

OŠTEĆENI PAKET

Ukoliko uočite oštećenje paketa, potpišite preuzimanje paketa s napomenom "Primljeno s rezervom"! Nasljedno kontaktirajte reklamacijsko odjeljenje dostavne službe (kontakt je naveden niže), koje će vam pomoći s realizacijom reklamacije. Kao identifikacijski broj pripremite broj Vaše pošiljke, koji možete pronaći na naljepnici paketa ili prijavom ovdje: metaapp

OŠTEĆENI PROIZVOD

Ako paket ne pokazuje znakove oštećenja, ali nakon raspakiranja uočite oštećenje proizvoda, imate 48 sati za prijavu štete dostavnoj službi ili izravno electronic-staru. Nakon isteka roka od 48 sati, ne prihvaćamo ovu vrstu reklamacije. Hvala na razumijevanju.

KONTAKT DOSTAVNE SLUŽBE

Overseas Express
Overseas Express
+385 1 3454 555
info@overseas.hr

Pomoć

Za više informacija posjetite našu kategoriju s pitanjima i odgovorima.

FAQ

E-Mail

Cilj nam je odgovoriti na sve upite u roku od 1 radnog dana

Molimo unesite Vaše ime!
Molimo upišite Vaše prezime!
Molimo unesite Vašu e-mail adresu
Molim uđite captcha
* Moj račun

Telefon

Vrlo rado ćemo Vam pomoći

01 775 71 47*
Ponedjeljak - Petak od 8:00 do 18:00
*Cijena poziva je određena cjenom poziva Vašeg operatora prema fiksnim linijama.

Poslovni partneri

Ekskluzivno za trgovačke partnere

E-Mail : b2b@electronic-star.sk

Prijava
Molimo unesite Vašu e-mail adresu
Minimalno 6 ili više znakova
Prijava
Molimo unesite Vašu e-mail adresu
Minimalno 6 ili više znakova