Najčešća pitanja

  • Narudžba
  • Trebate R1 račun?
  • Plaćanje i cijena
  • Slanje i isporuka
  • Povrat robe
  • Proizvodi

KAKO VAS MOGU KONTAKTIRATI U SLUČAJU PITANJA?

Naša korisnička podrška će vam vrlo rado odgovoriti na sva pitanja. Kontaktirajte nas putem telefona 01/775 71 47, od ponedjeljka do petka u vremenu od 8:00 do 18:00 sati ili putem e-maila: [email protected].

ŠTO JE SVE POTREBNO ZA IZVRŠENJE NARUDŽBE?

Za obradu naružbe putem naše internet trgovine potreban je pristup važećoj e-mail adresi. E-mail adresa, koju unesete prilikom vaše registracije, poslužit će za primitak informacija o potvrdi narudžbe i praćenju pošiljke, kako i primitak vašeg računa. Putem našeg e-shopa možete međutim kupovati i bez registracije.

KAKO IZVRŠITI NARUDŽBU?

  • Odaberite proizvod, koji želite naručiti
  • Klikom na "Dodaj u košaricu" umetnite robu u košaricu za kupnju
  • U slijedećem koraku odaberite tipku "Na blagajnu"
  • Odaberite način plaćanja i potvrdite klikom na "Dalje"
  • U posljednjem koraku provjerite ispravnost unešenih informacija te kliknite na„Potvrda narudžbe“. Upravo ste uspješno izvršili narudžbu, za koju ćete primiti potvrdu i putem e-maila.
  • MOGU LI OTKAZATI NARUDŽBU?

    Ukoliko pošiljka još uvijek nije poslana, moguće je otkazati narudžbu. Dovoljno je kontaktirati nas putem e-maila ili telefona.

    NA ŠTO OBRATITI POZORNOST PRILIKOM NARUČIVANJA?

    Obratite, molimo, pozornost na ispravnost adrese isporuke i fakturacije. Provjerite također ispravnost unešene e-mail adrese, kako biste osigurali primitak važnih informacija vezanih uz vašu narudžbu. Za slanje pošiljke potrebno je unijeti vaš telefonski kontakt, kako bismo vas u slučaju potrebe mogli brže konktaktirati. Slanje pošiljke slijedi nakon primitka uplate, odnosno nakon potvrde o primitku uplate od strane pružatelja usluge (bankovna transakcija). Plaćanje pouzećem uključuje dodatne troškove, koji će biti uračunati prilikom obrade narudžbe.

    JE LI MOJA NARUDŽBA BILA POSLANA?

    Nakon slanja pošiljke primit ćete e-mail potvrde, uključujući link za praćenje. Također, status isporuke možete pratiti putem vašeg korisničkog računa, u odjeljku "Moje narudžbe".

    KAKO OTVORITI KORISNIČKI RAČUN?

    Kliknite na "Prijava" u gornjem desnom uglu web stranice, a zatim kliknite na "Besplatna registracija".

    KAKO SE PRIJAVITI NA SVOJ KORISNIČKI RAČUN?

    Kliknite na "Prijava" u gornjem desnom uglu web stranice, a zatim kliknite na „Već ste registrirani? Prijavi se sada".".

    UPRAVLJANJE KORISNIČKIM RAČUNOM

    Na svom korisničkom računu možete unijeti slijedeće promjene:

    • Moje informacije: promjena adrese, promjena lozinke
    • Moje narudžbe: prikaz i upravljanje aktualnim i izvršenim narudžbama
    • Kontakt: povrat robe, status isporuke, pomoć, e-mail, telefon, poslovni kontakt
    • Odjava

    Trebate R1 račun?

    U slučaju da vam treba R1 račun za vašu narudžbu, možete ga zatražiti na jednostavan način.

    Nakon što ste odabrali proizvod i krenuli u proces narudžbe u košarici označite da ste Novi kupac, te kliknite na Želim R1 račun kao što je naznačeno na slici.



    Ukoliko ste obveznik PDV-a molimo vas da i to označite.

    U ovom slučaju je važno naglasiti da će podaci na predračunu/ računu biti oni koji su navedeni u VIES-u, te ih nije moguće naknadno mijenjati. Također adresa isporuke može biti samo adresa sjedišta firme koja je navedena u VIES-u.

    Ukoliko ste prijavljeni na osobni račun prilikom naručivanja neće vam biti vidljiva opcija - Želim R1 račun. U tom slučaju odjavite se s osobnog računa, te narudžbu odradite kao Novi kupac.

    Ukoliko ste uspješno obavili sve navedeno R1 račun ćete zaprimiti putem maila nakon uplate, ukoliko narudžbu plaćate unaprijed, tj. nakon obrade narudžbe ukoliko narudžbu plaćate prilikom preuzimanja.

    U slučaju da imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte.

    PLAĆANJE KARTICOM

    U slučaju plaćanja debitnom ili kreditnom karticom, tijekom procesa obrade narudžbe navedite informacije o kartici, uključujući 16-znamenkasti broj kartice, rok valjanosti kartice te 3-znamenkasti kontrolni broj kartice..

    PLAĆANJE UNAPRIJED BANKOVNIM PRIJENOSOM

    Pri plaćanju unaprijed bankovnim prijenosom, zaprimit ćete potvrdu e-mailom o uspješno izvršenoj narudžbi, uključujući naše bankovne podatke i svrhu plaćanja.

    Pojedinosti banke Berlin Brands Group a.s.

    Vlasnik računa:
    Berlin Brands Group a.s.
    Banka:
    Zagrebačka banka d.d.
    IBAN:
    HR7923600001102378728
    BIC:
    ZABAHR2X

    POUZEĆE

    Ukoliko kupac odlučiti platiti pouzećem, kurirska služba naplaćuje naknadu u visini 2,00 €. Shodno tome, prodavatelj je taj iznos dužan uračunati u cijenu.

    JE LI PLAĆANJE KARTICOM PUTEM VAŠE INTERNET TRGOVINE ZAISTA SIGURNO?

    Detalji o vašoj kreditnoj kartici se prenose putem SSL-a na jedan od naših šifriranih servera. Ovaj sigurnosni certifikat visoke razine štiti vaše podatke od zlouporabe.

    ŠTO JE SVE UKLJUČENO U UKUPNU CIJENU NARUDŽBE?

    PDV 25 %, troškovi dostave i kataloška cijena proizvoda.

    KAKO ISKORISTITI SVOJ POKLON KUPON?

    Kupon za popust možete iskoristiti izravno u vašoj košarici, tijekom svih koraka pri procesu obrade narudžbe.

    • Kupon za popust se odnosi na vrijednost robe bez troškova dostave
    • Vaučeri mogu sadržavati ograničenja, poput minimalne vrijednosti narudžbe, ograničenje na konkretne kategorije proizvoda ili vremensko ograničenje.
    • Ukoliko nije drugačije naznačeno, poklon bon/kod nije moguće kombinirati s drugim bonovima/kodovima.
    • Ukoliko nije drugačije naznačeno, poklon bon/kod korisnik može iskoristiti jednom u jednoj narudžbi.

    Proizvode dostavljamo s dostavnom službom Overseas.

    Narudžbe obično šaljemo u roku od 1-2 radna dana od potvrde narudžbe.
    Prilikom plaćanja bankovnom transakcijom proizvode šaljemo u roku 2-3 radna dana od primitka uplate.

    Rok isporuke može varirati ovisno o veličini i težini proizvoda, te skladištu iz kojeg se šalje proizvod. Rok isporuke uvijek je navedeno uz svaki pojedini proizvod u ponudi na našoj stranici.

    Pošiljke poslane iz skladišta Kamp Lintfort (DE) imaju standardnu isporuku, a pošiljke poslane iz skladišta Senec (SK) imaju ubrzanu isporuku.
    Proizvod koji nije označen logom nije moguće ubrzano isporučiti, te za službu ubrzane isporuke nije moguće nadoplatiti.


    Vrijeme isporuke


    Tip isporuke Rok isporuke Put vašeg paketa
    Standardna isporuka (do 30 kg) 5-7 radnih dana * Put vašeg paketa iz Njemačke pogledajte ovdje
    Standardna isporuka (iznad 30 kg) 8-10 radnih dana *
    Ubrzana isporuka ** (do 30 kg) 3-4 radna dana * Put vašeg paketa iz Slovačke pogledajte ovdje
    Ubrzana isporuka ** (iznad 30 kg) 5 -6 radnih dana *

    * radni dani: od ponedjeljka do petka
    ** proizvode sa ubrzanom isporukom ćete prepoznati pomoću loga


    Status pošiljke možete provjeriti ovdje, možete kontaktirati našu službu za korisnike ili kontaktirati dostavnu službu.
    Dostavnu službu iz logističkih razloga nemožemo promijeniti.

    KAKO MOGU VRATITI ROBU I POVUĆI SE IZ UGOVORA?

    Reklamaciju ili povrat robe možete prijaviti izravno putem našeg online obrasca. Sve potrebne informacije dostupne su na linku.

    Ako broj vašeg računa počinje s brojem 4000 (npr. 4000123456) nastavite ovdje:

    Reklamacijski obrazac

    Ako broj vašeg računa počinje s brojem godine (npr. 2022-1234567) nastavite ovdje:

    Reklamacijski obrazac

    Datum naručivanja je datum kada je narudžba zaprimljena u našem sustavu (potvrda narudžbe vam je tog dana poslana na email).

    KAKO FUNKCIONIRA REKLAMACIJA?

    • Proizvod je potrebno adekvatno zapakirati (preporučamo u originalnu ambalažu)
    • Pošiljku odnijeti u najbliži poštanski ured ili kontaktirati dostavnu službu, eventualno odnijeti osobno.
    • Predati pošiljku na pošti ili dostavljaču (preporučamo osigurati pošiljku)
    • Pošiljku ćemo po primitku prekontrolirati
    • Troškove dostave slanja novog ili popravljenog proizvoda natrag vama snosimo, naravno, mi.

    IZVRŠIO SAM POVRAT ROBE, KADA MOGU OČEKIVAT POVRAT NOVCA?

    Pravo na povrat robe bez obrazloženja imate do 14 dana od datuma isporuke. Nakon što nam pošaljete robu, najprije treba pričekati isporuku. Nakon isporuke ćemo prekontrolirati je li vraćena roba kompletna, neoštećena, ispravna i prema mogućnosti, u originalnom pakiranju. Ukoliko je sve uredu, odmah ćemo izvršiti povrat novca na vaš račun.

    OŠTEĆENJE PRILIKOM ISPORUKE

    Prilikom isporuke pošiljke, uvijek temeljito provjerite paket i proizvod. Ako utvrdite da su vanjska kutija i proizvod oštećeni tijekom transporta, slijedite ove korake: Fotografirajte oštećenje paketa izvana, ispune paketa -stiropola, oštećenje proizvoda, te kako je proizvod bio zapakiran unutar kutije. Vrlo je bitno da nam pošaljete sve tražene fotografije kako bi mogli u dostavnoj službi reklamirati oštećenje nastalo prilikom transporta.
    Oštećenje morate prijaviti najkasnije u roku od 48 sati od primitka pošiljke.
    Trebati će vam broj narudžbe (možete ga pronaći na paketu ili na računu) i foto dokumentacija za prigovor.
    Ako su vam narudžbu odradili naši djelatnici putem telefona ili e-maila reklamaciju prijavite na linku: https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=hr
    U reklamacijskom obrazcu označite:

    • Zahtjev – Zahtjev za reklamaciju
    • Razlog – Oštećenje tijekom transporta
    Nakon što ispunite obrazac kontaktirati ćemo vas.
    Ako ste narudžbu odradili sami putem naše web stranice reklamaciju prijavite na linku: https://returnsfeature-vue.go-bbg.com/hr
    Ako niste sigurni kako prijaviti oštećenje, obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.

    OŠTEĆEN PAKET

    U slučaju da Vam dostavljač dostavi oštećen paket, odmah se obratite odjelu za reklamacije kurirske službe (kontakt službe je naveden u nastavku), koji će Vam pomoći u rješavanju reklamacije. Također kontaktirajte naše kolege slanjem e-maila na: [email protected] kako bi vam mogli odmah poslati zamjensku robu. Kao identifikacijske podatke pripremite broj svoje pošiljke koji se nalazi na kutiji s barkodom te broj računa koji možete pronaći u e-mailu potvrde. Alternativno, pošaljite nam fotografiju naljepnice. U slučaju bio kakvih pitanja, obratitie nam se na [email protected]

    OŠTEĆEN PROIZVOD

    Ako pakiranje proizvoda nema znakova oštećenja, ali nakon raspakiranja uočite oštećenje proizvoda, imate 48 sati od dostave da oštećenje prijavite kurirskoj službi. Nakon 48 sati ova vrsta zahtjeva ne može biti prihvaćena. Hvala na razumijevanju. Imajte na umu da su fotografije oštećenog proizvoda, oštećene ambalaže i fotografije stiropora/punjenja u kutiji ključne.

    KONTAKT NA KURIERSKU SLUŽBU

    Express One Slovakia s.r.o
    Kontakt telefon: +421 2 707 925
    Email: [email protected]

    DA LI PRODAJETE REZERVNE DJELOVE?

    U slučaju da vam je isporučen nekompletan proizvod ili ako dio proizvoda više ne radi ispravno i imate trogodišnje jamstvo, imamo mogućnost da vam pošaljemo potreban rezervni dio.

    Obratite se našoj korisničkoj službi. Rado će vam pomoći.

    Prijava
    Molimo unesite Vašu e-mail adresu
    Minimalno 6 ili više znakova
    Prijava
    Molimo unesite Vašu e-mail adresu
    Minimalno 6 ili više znakova