Košarica
Vaša košara je prazna

Najčešća pitanja

  • Narudžba
  • Plaćanje i cijena
  • Slanje i isporuka
  • Povrat robe

KAKO VAS MOGU KONTAKTIRATI U SLUČAJU PITANJA?

Naša korisnička podrška će vam vrlo rado odgovoriti na sva pitanja. Kontaktirajte nas putem telefona 01/775 71 47, od ponedjeljka do petka u vremenu od 8:00 do 18:00 sati ili putem e-maila: info@electronic-star.hr.

KAKA NARUČITI ROBU PREKO FIRME (OIB)?

Ako želite naručiti robu preko firme (pravni subjekt s OIB-om), izvršite, molimo, svoju narudžbu e-mailom na: info@electronic-star.hr, ili nas kontaktirajte putem telefona na broj 01/775 71 47.

UPOZORENJE: Ukoliko narudžbu realizirate putem e-shopa, na računu neće biti vidljivi ispravni podaci vaše firme, a ovako izdan račun nije moguće dodatno korigirati!

ŠTO JE SVE POTREBNO ZA IZVRŠENJE NARUDŽBE?

Za obradu naružbe putem naše internet trgovine potreban je pristup važećoj e-mail adresi. E-mail adresa, koju unesete prilikom vaše registracije, poslužit će za primitak informacija o potvrdi narudžbe i praćenju pošiljke, kako i primitak vašeg računa. Putem našeg e-shopa možete međutim kupovati i bez registracije.

KAKO IZVRŠITI NARUDŽBU?

  • Odaberite proizvod, koji želite naručiti
  • Klikom na "Dodaj u košaricu" umetnite robu u košaricu za kupnju
  • U slijedećem koraku odaberite tipku "Na blagajnu"
  • Odaberite način plaćanja i potvrdite klikom na "Dalje"
  • U posljednjem koraku provjerite ispravnost unešenih informacija te kliknite na„Potvrda narudžbe“. Upravo ste uspješno izvršili narudžbu, za koju ćete primiti potvrdu i putem e-maila.
  • MOGU LI OTKAZATI NARUDŽBU?

    Ukoliko pošiljka još uvijek nije poslana, moguće je otkazati narudžbu. Dovoljno je kontaktirati nas putem e-maila ili telefona.

    NA ŠTO OBRATITI POZORNOST PRILIKOM NARUČIVANJA?

    Obratite, molimo, pozornost na ispravnost adrese isporuke i fakturacije. Provjerite također ispravnost unešene e-mail adrese, kako biste osigurali primitak važnih informacija vezanih uz vašu narudžbu. Za slanje pošiljke potrebno je unijeti vaš telefonski kontakt, kako bismo vas u slučaju potrebe mogli brže konktaktirati. Slanje pošiljke slijedi nakon primitka uplate, odnosno nakon potvrde o primitku uplate od strane pružatelja usluge (bankovna transakcija, PayPal). Plaćanje pouzećem uključuje dodatne troškove, koji će biti uračunati prilikom obrade narudžbe.

    JE LI MOJA NARUDŽBA BILA POSLANA?

    PNakon slanja pošiljke primit ćete e-mail potvrde, uključujući link za praćenje. Također, status isporuke možete pratiti putem vašeg korisničkog računa, u odjeljku "Moje narudžbe".

    KAKO OTVORITI KORISNIČKI RAČUN?

    Kliknite na "Prijava" u gornjem desnom uglu web stranice, a zatim kliknite na "Besplatna registracija".

    KAKO SE PRIJAVITI NA SVOJ KORISNIČKI RAČUN?

    Kliknite na "Prijava" u gornjem desnom uglu web stranice, a zatim kliknite na „Već ste registrirani? Prijavi se sada".".

    UPRAVLJANJE KORISNIČKIM RAČUNOM

    Na svom korisničkom računu možete unijeti slijedeće promjene:

    • Moje informacije: promjena adrese, promjena lozinke
    • Moje narudžbe: prikaz i upravljanje aktualnim i izvršenim narudžbama
    • Kontakt: povrat robe, status isporuke, pomoć, e-mail, telefon, poslovni kontakt
    • Odjava

    PLAĆANJE KARTICOM

    U slučaju plaćanja debitnom ili kreditnom karticom, tijekom procesa obrade narudžbe navedite informacije o kartici, uključujući 16-znamenkasti broj kartice, rok valjanosti kartice te 3-znamenkasti kontrolni broj kartice..

    PAYPAL

    Izvršite plaćanje brzo, sigurno i jednostavno putem PayPal-a. Prijavite se na svoj PayPal račun ili se prijavite kao gost. Više informacija o PayPal usluzi ćete pronaći odkaze.

    PLAĆANJE UNAPRIJED BANKOVNIM PRIJENOSOM

    Pri plaćanju unaprijed bankovnim prijenosom, zaprimit ćete potvrdu e-mailom o uspješno izvršenoj narudžbi, uključujući naše bankovne podatke i svrhu plaćanja.

    Pojedinosti banke electronic-star a.s.

    Vlasnik računa:
    electronic-star a.s.
    Ime banka:
    UniCredit Bank
    IBAN::
    HR7923600001102378728
    BIC::
    ZABAHR2X

    POUZEĆE

    Naručenu robu plaćate prilikom preuzimanja od dostavljača. Upozoravamo, kako plaćanje pouzećem uključuje dodatnu naknadu u visini 25,00 HRK. Trošak isporuke pouzećem, uključujući dodatnu naknadu iznosi 75,00 HRK, odnosno 140, 00 HRK, ukoliko je riječ o pošiljci prekomjernih dimenzija.

    JE LI PLAĆANJE KARTICOM PUTEM VAŠE INTERNET TRGOVINE ZAISTA SIGURNO?

    Detalji o vašoj kreditnoj kartici se prenose putem SSL-a na jedan od naših šifriranih servera. Ovaj sigurnosni certifikat visoke razine štiti vaše podatke od zlouporabe.

    ŠTO JE SVE UKLJUČENO U UKUPNU CIJENU NARUDŽBE?

    PDV 20 %, troškovi dostave i kataloška cijena proizvoda.

    KAKO ISKORISTI SVOJ POKLON KUPON?

    Kupon za popust možete iskoristiti izravno u vašoj košarici, tijekom svih koraka pri procesu obrade narudžbe.

    • Kupon za popust se odnosi na vrijednost robe bez troškova dostave
    • Vaučeri mogu sadržavati ograničenja, poput minimalne vrijednosti narudžbe, ograničenje na konkretne kategorije proizvoda ili vremensko ograničenje.

    U KOJEM ROKU ĆE POŠILJKA BITI POSLANA?

    Slanje pošiljke je obično realizirano slijedeći radni dan, nakon potvrde o primitku uplate odnosno nakon potvrde o primitku uplate od strane pružatelja usluge (PayPal). Uzmite, molimo, u obzir, da pri plaćanju unaprijed bankovnom transakcijom treba računati s određenim vremenom trajanja bankovnog prijenosa.

    KADA MOGU OČEKIVATI ISPORUKU MOJE POŠILJKE?

    Vašu narudžbu ćemo poslati iz našeg skladišta unutar jednog radnog dana. Isporuka pošiljke obično traje max. 5-7 radnih dana. Robu isporučujemo dostavnom službom Overseas, pri čemu je svaka pošiljka osigurana.

    MOJA POŠILJKA JOŠ UVIJEK NIJE ISPORUČENA, ŠTO MI JE ČINITI?

    Provjerite status vaše pošiljke ili kontaktirajte našu korisničku podršku, odnosno eventualno dostavnu službu.

    KAKO MOGU VRATITI ROBU I POVUĆI SE IZ UGOVORA?

    Povrat robe ili zadavanje reklamacije nikada nije bilo jednostavnije. Dovoljno je ispuniti sve potebne podatke u 4 jednostavna koraka: https://returns.track-elstar.eu/. Nakon završetka posljednjeg koraka ćete zaprimiti e-mail potvrde.

    KAKO FUNKCIONIRA REKLAMACIJA?

    • Proizvod je potrebno adekvatno zapakirati (preporučamo u originalnu ambalažu)
    • Pošiljku odnijeti u najbliži poštanski ured ili kontaktirati dostavnu službu, eventualno odnijeti osobno.
    • Predati pošiljku na pošti ili dostavljaču (preporučamo osigurati pošiljku)
    • Pošiljku ćemo po primitku prekontrolirati
    • Troškove dostave slanja novog ili popravljenog proizvoda natrag vama snosimo, naravno, mi.

    IZVRŠIO SAM POVRAT ROBE, KADA MOGU OČEKIVAT POVRAT NOVCA?

    Pravo na povrat robe bez obrazloženja imate do 14 dana od datuma isporuke. Nakon što nam pošaljete robu, najprije treba pričekati isporuku. Nakon isporuke ćemo prekontrolirati je li vraćena roba kompletna, neoštećena, ispravna i prema mogućnosti, u originalnom pakiranju. Ukoliko je sve uredu, odmah ćemo izvršiti povrat novca na vaš račun.

    OŠTEĆENJE PRILIKOM ISPORUKE

    Uvijek šaljemo potpuno novu i originalno zapakiranu robu. Prekontrolirajte, molimo, isporučenu pošiljku za prisutnosti dostavljača. Ukoliko s pošiljkom nešto nije u redu, zatražite od dostavljača ispisivanje reklamacijskog protokola. Samo s tako ispunjenim protokolom možemo potom od dostavne službe tražiti odštetu za uzrokovanu štetu. Ukoliko je pošiljka/ambalaža teško oštećena, odbijte, molimo, preuzimanje iste te nasljedno kontaktirajte našu korisničku podršku.


    Ukoliko na robi naknadno primijetite skriveno oštećenje, slijedite, molimo, slijedeće upute:

    • Izvršite fotodokumentaciju oštećenja. To je potrebno, kako bismo mogli izvršiti odštetu. Vašim fotoaparatom ili mobitelom uslikajte oštećenje i pošaljite na: info@electronic-star.hr
    • Nasljedno, molimo, stupite u kontakt s našom korisničkom podrškom s obzirom da je nužno u roku od dva dana od datuma preuzimanja pošiljke prijaviti oštećenje dostavnoj službi. Stoga je vrlo bitno da sve informacije o oštećenju, uključujući fotodokumentaciju oštećenja, zaprimimo od vas u što je moguće kraćem roku.
    Prijava
    Molimo unesite Vašu e-mail adresu
    Minimalno 6 ili više znakova
    Prijava
    Molimo unesite Vašu e-mail adresu
    Minimalno 6 ili više znakova