Broj proizvoda 10028979

ONECONCEPT GSM Booster, pojačalo GSM signala, 1000 M2

Fleksibilno pojačalo signala, kompaktne metalne strukture, s unutarnjom i vanjskom antenom za čisti, nesmetani mobilni signal.

Jednostavan za instalaciju, jednostavan za korištenje - kompatibilan sa mobilnim operaterima i GSM mrežama u pojasu 900 MHz.

10-metarski antenski kabel, magnetsko postolje i doseg do 1000 m2.

OneConcept GSMBooster je fleksibilno pojačalo signala, koje osigurava čist, nesmetani mobilni signal s dosegom do 1000 m2.

Instalacija i korištenje protječe vrlo jednostavno. Vanjsku antenu samo trebate postaviti na prozorsku dasku, krov ili balkon i usmjeriti prema odašiljaču. 10-metarski kabel sa svojom magnetskom bazom/postoljem omogućava praktičnu montažu bez bušenja. Unutarnja antena instalira se na mjesta sa slabim signalom - npr. u potkrovlje, podrum, podzemnu garažu, hodnike ili uredske zgrade. Nakon uključivanja, dvije LED diode prikazuju trenutni status rada. OneConcept GSMSBooster pokriva sve GSM mreže u pojasu 900 MHz.

Razmak između unutarnje i vanjske antene treba biti najmanje osam metara.

OPREZ: pojačalo pojačava isključivo radio signal za telefoniranje - ne mobilni internet. Pojačalo za signal je moguće koristiti samo uz suglasnost vašeg pružatelja mrežne usluge. Vanjsku antenu zaštitite od visokofrekvencijskih aparata, metalnih žica te kabela visokog napona!

Pojačalo uključite tek nakon što instalirate obje antene!

Detalji o proizvodu

Opis

  • Pojačava mobilni signal - čisti signal, bez smetnji
  • doseg: do 1000 m2
  • Jednostavan za instalaciju i korištenje - za standardne pružatelje mrežnih usluga
  • Diskretna vanjska metalna antena 
  • Nagibna interna antena
  • 10-metarski kabel s magnetnim postoljem

Sadržaj paketa

  • 1 x pojačalo
  • 1 x mrežni adapter
  • 1 x vanjska antena
  • 1 x interna antena
  • 1 x antenski kabel 
  • priručnik

Dimenzije

  • Pojačalo: 17.5 x 2.4 x 10 m (Š xVxD)
  • Vanjska antena: 26 cm (A)
  • Unutarnja antena: 21.5 cm (V)
  • Težina pojačala: oko 364 g

Tehnički podaci

  • Kompatibilan sa svim mrežnim operatorima: (sa svim mrežama u pojasu 900 MHz)
  • UpLink Frekvencija: 890 - 915 MHz
  • Downlink Frekvencija: 935 - 960 MHz
  • Kapacitet izvedbe: -70 ~ -40 dBm / FA (1,23 MHz)
  • pojačanje- UpLink: 60 ± 3 dBm
  • pojačanje - DownLink: 65 ± 3 dBm
  • UpLink - izlazna snaga: 23 dBm / ± 3 dBm
  • DownLink - izlazna snaga: 23 dBm / ± 3 dBm
  • Impedancija: 50 Ω/N
  • Zaštitna: > 70 dB
  • Temperatura okoline: 10-60 ° C
  • Kompaktna čelična konstrukcija s točkama za montažu
  • kvalitetu kontakti za spajanje vijkom  
  • Power LED
  • Signal LED
    Napajanje: DC 12 V (AC adapter uključen)

Upute za upotrebu

Mišljenje kupaca

Vaše mišljenje nam je bitno!

Small Image

ONECONCEPT GSM Booster, pojačalo GSM signala, 1000 M2

Najbolji
719,00 HRK Uključ. PDV
Svoju narudžbu možete u košarici izmijeniti u bilo kojem trenutku

Naši najprodavaniji proizvodi