Često postavljana pitanja

Opće informacije:

Mogu li vas kontaktirati telefonom?

Na sva vaša pitanja, primjedbe ili sugestije odgovorit ćemo telefonski. Naši djelatnici zaduženi za korisničku podršku rado će Vas savjetovati svakim radnim danom od 8 do 18 sati. Stojimo na raspolaganju!

 

Imam pitanje tehničke naravi, gdje mogu dobiti odgovor?

Ukoliko imate bilo kakva tehnička pitanja, rado ćemo Vam pomoći. Možete nam poslati upit formularom koji se nalazi na našoj internetskoj stranici ili izravno telefonski kontaktirati naše djelatnike. Isto tako, možete svoj upit poslati e-mailom.

 

Poslujete li i kao veletrgovina?

Točno. Naša tvrtka posluje i kao veletrgovina, a u ponudi su naravno, svi proizvodi koje možete naći na našoj stranici. Ako vas zanimaju veće količine proizvoda za potrebe veleprodaje, molimo kontaktirajte nas e-mailom: b2b@electronic-star.hr

 

Jeste li obveznikom u sustavu PDV-a?

Jesmo, naravno. Dakle, ukoliko ste i Vi obveznikom, možete iskoristiti odbitak u visini od 25% PDV pri kupnji svih naših proizvoda. Nadalje, stranim tvrtkama unutar EU, koje su obveznicima u sustavu PDV-a (nakon provjere točnosti njihovih podataka) nudimo mogućnost kupnje bez PDV-a.

 

Primjer narudžbe:


Naručivanje: telefonski i/ili e-mailom?

 

Za sve naše klijente i poslovne suradnike dostupni smo svakim radnim danom i telefonski i e-mailom.

Trebate li bilo kakav savjet ili asistenciju pri samom naručivanju proizvoda putem naše internetske stranice, naši djelatnici stoje Vam na raspolaganju. Robu također možete naručiti e-mailom na: info@electronic-star.hr.

 

Kako postupiti u slučaju zaboravljene lozinke?

 

Vrlo jednostavno! Samo morate kliknuti na tipku "Moj račun"

www.electronic-star.hr/Mein_Konto/0/Moj-racun.htm

Zatim kliknite na natpis/tipku "Zaboravili ste lozinku?""

Potom napišite svoju e-mail adresu, a na istu ćemo Vam poslati novu lozinku.

 

Jesam li u mogućnosti povećati ili promijeniti svoju narudžbu ?

 

U tom slučaju kontaktirajte naše djelatnike zadužene za korisničku podršku.

Narudžbu je moguće dopuniti i/ili izmijeniti isključivo prije njezine konačne potvrde.

Nakon konačne potvrde narudžbe u našem sustavu istu nije moguće promijeniti. Ukoliko želite naručiti više proizvoda, potrebno je napraviti novu narudžbu. Jednostavno nas kontaktirajte telefonom i naći ćemo brzo i praktično rješenje za Vas!


Kako mogu znati jesu li proizvodi dostupni?

 

Ništa lakše. U opisu svakog proizvoda stoji naznaka o stanju robe na skladištu. Općenito, oko 95% naših ponuđenih proizvoda redovito je dostupno na skaldištu. Dodatnih komplikacija ili odgoda u isporuci se ne trebate bojati. Robu dostavljamo brzo, kvalitetno i sigurno.

 

Kako odabrani proizvod dodati u košaricu?

 

Molimo kliknite na simbol/ikonicu košarice koja se nalazi tik zu proizvod. Proizvod će biti automatski dodan u Vašu košaricu. Košarica je uvijek vidljiva u desnom gornjem kutu vašega zaslona. Klikom na košaricu možete brzo i jednostavno unijeti svoje podatke i dodati željene proizvode.

 

U prvom koraku vidjet ćete popis svih odabranih proizvoda. Tu možete mijenjati količinu/broj komada željenih proizvoda.

 

Klikom na sljedeću ikonicu/simbol:

otvorit će se sljedeći korak – tu se morate prijaviti u našem sustavu kao registrirani korisnik. Ako još niste kupovali kod nas, jednostavno se registrirajte, slijedite upute i unesite tražene podatke. Nakon toga možete odmah pristupiti pregledavanju i naručivanju naših proizvoda. Imate dodatnih pitanja? Kontaktirajte našu korisničku podršku!


Mogu li promijeniti svoju e-mail adresu?

Bez ikakvih problema. Kliknite na kolonu "Moj račun" koja se nalazi u gornjem desnom kutu zaslona. Prijavite se. Na zaslonu će se pojaviti izbornik za promjenu/uređivanje vašega računa. Kliknite na tipku "Promjena podataka""

Ovdje molimo unesite svoju novu e-mail adresu.

 

Završili ste svoju narudžbu?

Nakon što postavite svoju narudžbu, dobit ćete e-mail koji to potvrđuje. Ukoliko ne primite takav e-mail, molimo kontaktirajte nas na info@electronic-star.hr Brzo ćemo utvrditi gdje je komplikacija nastala i naći rješenje. Ako ste e-mail potvrde primili, ne brinite – sve je u redu.


Mogu li mijenjati narudžbenicu/fakturu nakon unosa i potvrde podataka?

Narudžbenica je vrijedeća isprava o kupnji i nije ju moguće retroaktivno mijenjati..


Dostavljen mi je pogrešan proizvod. Kako postupiti?

Ukoliko Vam je dostavljen krivi proizvod, radi se o propustu/pogrešci na skladištu ili dostavnoj tvrtki/kurirskoj službi. Molimo, žurno nas kontaktirajte na e-mail - info@electronic-star.hr  ili nas kontaktirajte telefonom.Pobrinut ćemo se da u najkraćem mogućem roku dobijete proizvode koje ste naručili. Ako prilikom primitka utvrdite da se radi o pogrešnim proizvodima, iste molimo ne preuzimajte.


Osobni podaci:


Koliko je moja narudžba sigurna? Jesu li moji podaci zaštićeni?

 

Svi podaci koje nam povjerite su potpuno zaštićeni u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Podrobne informacje o zaštiti osobnih podataka možete naći OVDJE.

 

Način plaćanja:

 

Greškom sam poslao/la veći iznos. Što učiniti?

 

Svaka isplata u našem sustavu se obrađuje automatski. Ukoliko ste greškom poslali veći iznos, molimo kontaktirajte našu korisničku podršku. Višak novca ćemo vam vratiti u najkraćem mogućem roku. Molimo Vas da nam potom sve potrebne podatke kao i broj računa.

 

Greškom sam poslao/la manji iznos. Što učiniti?

 

Proizvodi mogu biti napustiti naše skladište tek nakon isplate punog iznosa utvrđene cijene.Ukoliko ste greškom poslali manje novca, iznos koji nedostaje možete uplatiti na naš račun, ali isključivo koristeći podatke koje ste koristili u prethodnoj transakciji. Ako imate bilo kakve teškoće tijekom transakcija, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku.

 

Je li moguće platiti račun s rokom dospijeća?

 

To je moguće isključivo u veleprodaji i prilikom poslovanja s javnim ustanovama i veletrgovinama. Svako plaćanje s rokom pouzeća posebno se definira i utvrđuje u składu sa zakonom i uvjetima poslovanja naše tvrtke.

Ukoiliko ste zainteresirani, možete se registrirati u našoj zoni za veleprodaju. Pri tome je važno poslati nam sve bitne podatke, OIB i MBS.

Želite znati više o mogućnostima veleprodaje? Pišite nam na: b2b@electronic-star.hr

 

Koji su načini plaćanja?

 

Odaberite način plaćanja koji Vam najviše odgovara:

 

- Plaćanje bankovnom doznakom

 

- Plaćanje PayPalom

 

- Plaćanje bankovnim i kreditnim karticama

 

- Pouzećem

 

Napomena: Ukoliko odlučite platiti pouzećem, kurirska služba nam naplaćuje naknadu u visini 25 HRK. Shodno tome, taj smo Vam iznos dužni uračunati u cijenu – tijekom procesa naručivanja. 

 

Kako plaćati karticom?

 

Plaćanje bankovnom ili kreditnom karticom brzo je, jednostavno i praktično.

Prihvaćamo sljedeće kartice:


Stati Legende

Želimo Vam osigurati maksimalnu sigurnost prilikom plaćanja karticom. Zbog toga pri kartičnim transakcijama koristimo certificirani sustav Moneybookers - https://www.moneybookers.com/app/?l=CZ

Pri plaćanju karticom nema dodatnih troškova ili naplate.

 

Kako plaćati pouzećem?

 

U ovom slučaju novac ćete isplatiti kuriru pri preuzeću pošiljke. Molimo pri tom preuzeti valjani račun. Napomena: prilikom plaćanja pouzećem naplaćuje se posebna naknada u iznosu od 15.28 HRK. Tu naknadu naplaćuje dostavna tvrtka/kurirska služba. Shodno tome, dostava s s pouzećem i troškovima poštarine stoji 67.83 HRK

 

Kako plaćati PayPalom ?

 

Ovaj način plaćanja brz je i siguran.

Prilikom plaćanja PayPalom jednostavno prebacujete novac s Vašeg Pay Pal računa na relevantnu adresu: paypal@chal-tec.com.

Broj narudžbe/narudžbenice molimo unijeti u ovom formatu: 2017-XXXXXXX.

Molimo Vas da pažljivo unesete i provjerite sve tražene podatke. Broj narudžbe nalazi se u Vašoj narudžbenici te u e-mailu potvrde koji ste primili od nas.

Ako trebate detaljnije informacije o Pay Palu, molimo kliknite ovdje.

 

Kako platiti unaprijed na račun?

Ako se odlučite za ovaj način plaćana, jednostavno isplatite ugovoreni iznos na naš račun. Ukoliko ste napravili online narudržbu, dakle putem naše e-trgovine, molimo koristite sljedeće podatke:

IBAN: IBAN: HR7923600001102378728

SWIFT/BIC: ZABAHR2X

Ljubazno Vas molimo da prilikom plaćanja unesete ispravni varijabilni simbol. Podacima možete pristupiti klikom na ikonicu "Broj narudžbe".

Broj narudžbe poslan Vam je u e-mailu potvrde, i to u formatu: 2017-XXXXXXX (navedite samo sedmeroznamenkasti broj iza crtice, bez godine).

Napomena: izrazito je važno točno navesti broj narudžbe. U protivnom, transakcija neće biti obrađena. Rok za obradu ove transakcije u pravilu traje 1 do 2 radna dana, ovisno o banci.


Dostava na Vašu adresu:


Napomena:iż praktičnih razloga roba może biti dostavljena u dva ili više zasebnih pakiranja. Poštarina se naplaćuje samo jednom.


Zašto dostava kasni?

Samo u slučaju iznimnih i nepredviđenih okolnosti (tehničke komplikacije, kvar vozila, prometna nezgoda…) może doći do zastoja ili odgode u dostavi/isporuci.

Na takve okolnosti nažalost, nismo u stanju utjecati, ali ćemo se učiniti sve što možemo kako bi pošiljka čim prije stigla na Vašu adresu.

Molimo obratite se našoj korisničkoj podršci. Naši djelatnici će kontaktirati kurirsku službu i utvrditi u čemu je problem.

 

Koiko stoji poštarina?

Cijenu poštarine možete vidjeti pri pregledavanju proizvoda na našoj stranici i ponovno pri procesu naručivanja. Ukoliko narudžba prelazi 1499 HRK poštarina s ne naplaćuje..

Za sve narudžbe do 1499 HRK cijena poštarine iznosi 50 HRK.

 

Koliko traje dostava?

Narudžbe šaljemo na obradu u skladište svakoga radnog dana.

Dostava traje u pravilu 5 do 7 radnih dana. Robu dostavljamo tvrtkom/službom. Napominjemo kako je svaka pošiljka osigurana.

Ako vas zanima status/detalji dostave Vaših proizvoda, obratite se našim djelatnicima za korisničku podršku. 


Povrat robe I reklamacija:

 

Mogu li vratiti narudžbu?

Točno! Robu nam možete vratiti bez navedenog razloga/objašnjenja u roku od 7 dana od prispijeća. Robu molimo vratiti na adresu servisne podrške :
PUŠIĆ d.o.o.
Vodnjanska 26
10000 Zagreb
pusic@pusic.hr
Roba mora biti u originalnom pakiranju, bez oštećenja s Vaše strane. Napomena: ako nam odlučite poslati proizvode natrag, pošiljka mora biti osigurana, kao bismo izbjegli mogućnosti oštećenja ili gubitka robe od strane pošte ili kurirske službe.

Moja narudžba je vraćena, ali nije mi isplaćen novac. Kako postupiti?

Nakon što preuzmemo vraćenu pošiljku u našem skladištu ili sjedištu tvrtke, stručna osoba će pregledati vraćeni proizvod. Proizvod mora biti neoštećen I u originalnom pakiranju. Ako se utvrdi da je sve uredu, vraćamo Vam novac. Trenutno! Napomena:bit će vam vraćen iznos cijene proizvoda, ali bez naknade dostave/isporuke.


Proces reklamacije?

Jednostavno I bez problema! – Možete računati na ekspeditivnu proceduru I ljubaznost naših djelatnika..

  •  Napomena: zahtjev za reklamaciju biut će obrađen isključivo temeljem ispunjenog Obrasca za reklamaciju.
  • Ako Vam se nešto ne sviđa u smislu funkcionalnosti/performansi koje proizvod nudi, slobodno zatražite reklamaciju.
  • Proizvod mora biti u originalnoj ambalaži, pažljivo zapakiran.
  • Kontaktirati najbližu poštu ili kurirsku službu. Poslati paket poštom ili kurirskom službom (pošiljka mora biti obvezno osigurana, kako bi se izbjegla mogućnost oštećenja/gubitka iste)
  • Pošiljku ćemo po primitku detaljno pregledati
  • U slučaju odobrene reklamacije, poslat ćemo Vam potuno novi zamjenski proizvod zu mali, prigodni dar
  • Troškove poštarine pri slanju novog, zamjenskog (ili popravljenog) proizvoda snosi, naravno – naša tvrtka 

Oštećenje robe prilikom prijevoza:

Uvijek šaljemo isključivo nov I potpuno ispravan proizvod u originalnom pakiranju. Molimo Vas da po primitku pošiljke istu prekontrolirate – u prisutnosti dostavljača/kurira. U slučaju da utvrdite nepravilsnosti I oštećena na pošiljci, zatražite od kurira/dostavljača da ispuni reklamacijski protokol. Isključivo s tim dokumentom možemo u Vaše ime tražiti naknadu štete. Ukoliko je pošiljka teško oštećena, molimo odbijte primitak iste te nas žurno kontaktirajte telefonom.

 

Primjetio sam oštećenje na kupljenom proizvodu. Što učiniti?

1. Obvezno dokumentirajte kvar/štetu. Najbolje digitalnim fotoaparatom. To je potrebno radi eventualne naknade štete. Snimku oštećenja zu kratak opis molimo pošaljite u najkraćem mogućem roku na info@electronic-star.hr

Napomena: obvezno kontaktirajte našu korisničku podršku. Zahtjev za naknadu štete mora se obraditi u roku od dva dana.

 

Zašto nisam primio/la odgovor na upit e-mailom?

Na sve upite u pravilu odgovaramo u roku od 24 sata. Izuzetak su vikendi I državni praznici. Naši djelatnici se trude čim prije odgovoriti na sva vaša pitanja, primjedbe ili sugestije.

Ukoliko u roku od 48 sati ne dobijete odgovor na Vaš upit, molimo pregledajte svoju SPAM mapu/folder. Ako se ni tamo ne nalazi naš e-mail odgovor, vjerojatno je došlo do tehničke pogreške. U tom slučaju nas kontaktirajte opet e-mailom ili telefonom. Ukoliko imate još pitanja ili trebate dodatnu podršku, ostavite nam svoj broj telefona/mobitela. Rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja!